Menu



August 1, 2009


ABOUT ME :

I am currenlty a Journalism student here in my hometown, Cluj-Napoca and I must confess that I  am super in love with my country, Romania and I am forever grateful that I was born here. I have a strong connection with my family and it will always come first. I belive in staying humble, helping people and in God. I cannot wait to see what the future brings to me and I will embrace each day with my arms open .. and I hope you'll do the same ! 

ABOUT LA JOLIE JULIE BLOG : 

I started this blog in the summer of 2009 but I wanted to do it even sooner. One day I saw in my favourite magazine back then, CoolGirl, a tiny,tiny column about Camile, the girl behind childhoodflames.blogspot.com and I must confess, it was love at first sight. I've been through her archive more than 10 times and I got so inspired and determined to show that I can do the same : I can have a blog, I can post photos of my outfits and I can dress well. - well, if you look back at my very fists posts you can see that the "dress well" part was all in my head. But still, I am just as excited and happy with this little space of mine as I was at the beginning. I love to share my styling ideas with you and each wonderful comment of yours give me goosebumps. Thank you for being with me in this looong and fun journey ! 

------------------------------------------------


DESPRE MINE :

Sunt studentă la Jurnalism (linia engleză, anul I) la FSPAC, în cadrul universităţii Babeş-Bolyai din  oraşul meu natal, Cluj-Napoca. Trebuie să recunosc că spre deosebire de tot ce se întămplă în ţară momentan, eu iubesc România şi sunt extrem de recunoscătoare că m-am născut aici ! Ţin foarte mult la familia mea şi ea semnifică o prioritate în viaţa mea, alături de educaţie şi prieteni. Cred în Dumnezeu, în virtutea de a rămâne umil şi în ajutarea oamenilor (fac voluntariat în cadrul fundaţiei Noi Orizonturi şi vă recomand cu căldură această organizaţie dacă împărtăşiţi şi voi aceste valori). 
Sunt extrem de nerăbdătoare să văd ce--mi oferă viitorul şi privesc fiecare zi ca pe o oportunitate să devi mai bun, mai sigur pe tine şi mai optimist :).

DESPRE BLOG:

Blogul l-am început în vara lui 2009, sub numele Place de la Concorde, după ce un an m-am zbătut cu ideea asta. Într-o zi, răsfoind revista mea preferată de atunci, CoolGirl, am dat peste o coloană mica-mica în care se vorbea despre blogul Camillei, autoarea blogului childhoodflames.blogspot.com şi a fost dragoste la prima vedere ! I-am citit arhiva de cel puţin 10 ori şi m-a inspirat extrem de tare să-mi deschid propriul blog. Am vrut sa-mi arăt că pot şi eu să scriu online, să creez ţinute reuşite şi să mă îmbrac bine. Mă rog, ideea cu îmbracatu bine era clar doar în capul meu şi vă veţi convinge dacă vă uitaţi la primele postări. Dar totuşi mi-am păstrat acelaşi entuziasm ca la început şi înca îmi place să fac poze şi să discut despre modă aici. Consider că oricine se poate exprima prin îmbrăcăminte şi nu trebuie să avem miliarde în conturi ca să arătăm bine :)
Mulţumesc tuturor pentru că îmi sunteţi alături şi sper să mă mai suportaţi măcar pe atât pentru că nu plănuiesc să plec nicaieri ! 




2 comments:

  1. hey:)

    dragut blogul tau !
    zile senine,

    bianca

    ReplyDelete
  2. salut,
    abia ti.am gasit blogul.. ce sa.ti spun.. ai castigat o noua cititoate fidela! pinky promise :D succes in tot ce.ti propui si sa.ti propui multe, zic!

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥