Menu



February 19, 2013

FEBRUARY OUTFIT | 19.02.2012

DSC_0586

OH, OH, YOU ARE IN THE ARMY NOW

DSC_0629

Finally! Spring is (almost) here and I can leave my heavy coats at home and start wearing my beloved blazers & cropped jackets. Yesterday, I dared a bit and layered a khaki blazer with my favourite aviator jacket - I wanted to create some kind of a amry look and these two seemed perfect together. Also, I added a bunch of pins and a loose tee to get that look. Hope you like it & I'll see you soon xx

ph: Catalina Ciolan
DSC_0575
DSC_0604
DSC_0601
DSC_0596
DSC_0621
DSC_0613
DSC_0636

Daaa! Imediat vine primăvara :) De abia aştept să încui în dulap toate paltoanele şi gecile de iarnă şi să mă pot juca în sfârşit cu sacourile mele dragi şi jachetele subţiri. Ieri nu m-am mai putut răbda şi am ieşit aşa din casă - nu mi-a fost extrem de cald dar ştiţi vorba aia cu suferă baba pentru frumuseţe...

 M-am trezit în gând cu o ţinută army, că tot am văzut atâtea reinterpretări în streetstyleul Săptămânilor Modei şi am vrut să încerc. Am aruncat pe mine şi un pumn de insigne şi broşe ca să mă adigur că arată army + geaca aviator + geanta lui tati din armată şi sper că mi-a ieşit acest look.
Ne auzim în curând că v-am pregătit două proiecte DIY xx

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

13 comments:

  1. lovely!that's a prefect jacket!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Imi place ce ai facut cu sacoul!

    http://www.petitegigi12.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. geaca de piele e geniala ! :) de parul tau nici nu mai zic, arata grozav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Da? Îţi place? Eu una de abia aştept să-l vopsesc şi tund :))

      Delete
  4. Love the layering and that blazer is amazing!!

    Kisses,
    Julie

    www.thelovelydarlings.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Ce faini sunt ochelarii:D superbi:X Si eu trebuie sa imi iau o pereche asemanatoare pentru vara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersii :* Şi eu am vrut să-mi iau şi pe negru vara trecută şi încă semi-regret că nu-i am.. :))

      Delete
  6. Eşti foarte jucăuşă şi creativă în abordări. Ai un potenţial foarte mare. Bravo!

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  7. ai, ai, ai, vreau sa locuiesc si eu unde locuiesti tu :D foarte misto efectul pe care il creeaza suprapunerile. cromatica e taaare faina :)

    ReplyDelete
  8. Imi plac suprapunerile, sacoul mi se pare demential!

    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥