Menu



March 3, 2013

MARCH OUTFIT | 02.02.2013

DSC_0961

WE HAD JOY, WE HAD FUN, 
WE HAD SEASONS IN THE SUN


DSC_0956



Finally - a new hat! While I was taking a pause from the work at the studio & I went to find something to eat, I obviously couldn't help it and fell for the -70% discount banner in front of a SH store. I payed less than 1 Euro for this gorgeous hat, which is in a perfectly good shape. With deals like these, who needs food?
Not me, nuh-nuh. 

ph: Catalina Ciolan
DSC_0933
DSC_0968
DSC_0966
DSC_0971

Aleluia! Însfărșit mi-am găsit o nouă pălărie pe care să o port la orice ținută pentru că începea să mă enerveze cea veche și omniprezenă (cred că și pe voi). Am fost mega norocoasă să am inspirația de a intra la un SH în loc să merg să-mi cumpăr mâncare într-o pauză de la studio. Am plătit foooooarte puțin pe pălăria asta, vreo 4 lei cred pentru că era 70% reducere la SH *evil laugh*. 
Cui îi mai trebuie mâncare când prinzi așa oferte. Mi-ar plăcea să răspund că "nu mie", dar...let's face it. Instinctul de supraviețuire câștigă mereu la mine! 

PS: Nu uitați să ne urmăriți azi de la ora 12, la o nouă ediție a emisiunii TRENDințe! O să vă placă, vă garantez! Ne găsiți aici: http://www.livestream.com/ub2tv :)

Yours truly, Julls ♥ 
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

7 comments:

  1. Esti o norocoasa, palaria e geniala!

    ReplyDelete
  2. The details on your jacket is to die for...
    i'm guessing it's velvet and that just made it even better <3

    eclectic du jour

    ReplyDelete
  3. wow, 4 lei?si e superba...sunt invidioasa

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. place, place, place :D

    ReplyDelete
  5. Super palariuta iar sacoul este suuuuperb! Love it!

    Kisses,
    Julie

    www.thelovelydarlings.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. I'm so in love with your vintage-inspired coat - this is super awesome! love the entire outfit! xox
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥