Menu



April 1, 2013

MARCH | DEAR DIARY...

DSC_0253

DEAR DIARY...
(Săptămâna 3)

DSC_0167

DSC_0019
Am început săptămâna cu un tatuaj făcut de Cătă în timpul cursului de Filmologie care mi-a rămas până azi pe mână... Am frecat cu scrub cât m-au ținut puterile dar nu știu ce naiba are că tot nu s-a dus :( Pix de calitate!
DSC_0031
DSC_0022
La curs ne-am uitat la Run Lola Run  care e o dubioșenie de film. AM ZIS!
DSC_0049
DSC_0051
Marți am avut ”geniala” idee să-i lăsăm pe băieți să ne facă un makeover...așa, pe final de emisiune. A fost cea mai dezorganizată filmare pentru că noi râdeam o dată la 5 secunde iar băieții vorbeau numaaaai porcării :)) Cine s-a uitat sâmbătă la emisiune știe despre ce vorbesc...din păcate!
DSC_0071
Și după o zi mega plină ca cea de marți, m-am întors din nou acasă cu ultimul autobuz...mereu aproape gol. Promit să-mi fac niște poze la țintă în autobuz în viitorul apropiat!
DSC_0093
Toto (aka iubirea vieții mele) mă aștepta, ca în fiecare seară, să ne jucăăăăm. 
Eu sunt mai rău decât o bătrânică obsedată de pisici - îl am pe Toto de 2+ ani și încă mi se pare că ieri l-am primit și nu trece zi fără să-i zic că e cel mai drăguț câine din istorieeeee. Pentru că, să fim sinceri, chiar e.
DSC_0096
Nomnomnomnomnom: dulceață de afine + lapte = ♥
DSC_0149
DSC_0150
Joi seara am mers la film cu fetele savarinele la Undeva în Palilula, în regia lui Purcărete (ză one and only). Am râs ca retardatele timp de 2 ore iar filmul mi s-a părut absolut genial de tare, chiar dacă nu am înțeles în totalitate unele părți - e Purcărete, ce naiba! cred că ai putea să-ți fac teza de doctorat pe capodoperele lui.. Iar ând la final a intrat Marius Manole să zică o singură replică, eu și Cătălina ne topeam undeva pe sub scaune...
DSC_0174
Vineri seara am făcut sleepover la Cătă acasă. Planul cred că era să mai stăm la povești și să ne culcăm devreme pentru că na, sâmbătă la 10 trebuia să fim la studio și la 12 să intrăm live. Dar evideeeeeeent că am stat până pe la 4 dimineața nefăcând ceva util și la 8 de abia mă întindeam după telefon să opresc alarma.
Noroc cu Jess, cățelușa Cătălinei, cu care m-am trezit în pat ...
DSC_0186
....și pe care am luat-o cu noi la studio! Draga de ea, a fost așa de cuminte, o urmărea pe Cătă peste tot și nu am avut cum să nu o includem și pe ea în emisie, chiar dacă a dormit tot timpul în fața camerelor.
DSC_0214
În regie, în ultimul episod din TRENDințe... Pauză de țigară în timp ce fetele vă prezentau un super proiect DIY :)
DSC_0245
Tot sâmbătă ne-am răsfățat cu Cătălina la o sesiune de cumpărături + salivat o oră și ceva în Cărturești la enciclopedii pe care n-o să ni le putem permite în viitorul apropiat. 
Iar la Auchan am găsit ZAHĂR ROZ ȘI VERDE! ♥ PS: Sfârșitul e aproape.
DSC_0250
DSC_0260
De fiecare dată când ies din Cărturești mă gândesc ce viață boemă ar trebui să ducem dacă nu am avea alte priorități (vezi și: carieră, viață socială, familie). Nu prea m-ar deranja să citesc carte după carte în timp ce beau ceai și ascult jazz -  defapt, cam asta am făcut când am ajuns acasă! Mi-am pus smooth jazz pe jazzradio.com și am început să devorez primele articole din All Hollow *ador-iubesc-și-preaslăvesc această publicație, mai ales că au publicat interviu cu Marius Manole (my heart skipped a beat).

Și uite așa s-a mai încheiat o săptămână. Mi-e frică sincer să mă gândesc câte am de făcut acum dar sunt și super entuziasmată pentru că...veți vedea în postările viitoare. 
Vă pup și vă doresc să DFTBF (Don't Forget To Be Fabulous!) xx











Yours truly, Julls ♥ 
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

7 comments:

  1. Cool 'tatuajul'!:D
    Te-ai gandit si la varianta permanenta?

    Te pup si iti doresc o saptamana buna, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, m-am gandit dar mi-e cam frica deocamdata :D Dar va veni si el la momentul potrivit :)
      Te pup si eu :*:*

      Delete
  2. Ce poze frumoase! Se pare ca ai avut o saptamana plina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, si asta inca nic nu a fost atat de plina pe cat trebuia :))

      Delete
  3. Ce post dragut!! Putem vedea undeva emisiunile? Mereu am vrut sa le vad, dar le-am ratat:(...deci trebuie neaparat sa merg la Auchan! Mi-a ramas gandul la zaharul roz <3

    Pupici,
    Julie

    www.thelovelydarlings.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :* Dada, emisiunile le poti vedea aici: http://www.livestream.com/ub2tv :) Oricum ele au fost doar un proiect pilot, vor mai urma si alte materiale dar despre asta o sa dezvalui mai multe mai tarziu >:D<

      Delete
  4. Poti duce o viata boema si sa fii social, cat timpi si prietenii sunt boemi :D Dar mai greu gasesti asa persoane these days.
    Anyway, Jess e tare simpatica si Toto de asemeni! :D

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥