Menu



October 16, 2012

OCTOBER NEWS | GARAGE SALE - buy my stuff !

Hello dear readers :) This is a really exciting project but it is for my Romanian readers only. Therefore, I apologize for not writing in English. Hugs & kisses xx

----------------------------

Bună dimineaţa, dragi cititori ! Începem ziua de marţi cu o veste bună şi un proiect draguuuţ.
Acum două zile, superba viitoare-mămică Ioana de la ww.stilistele.ro m-a întrebat dacă nu vreau să iau parte la evenimentul ei, o mare şi frumoasă vânzare de garaj. 

garagesaledemo1

Sunt 100% convinsă că majoritatea dintre voi aţi visat la vânzările de garaj tipic americane, pe care le vedeam aşa de des la desene, în filme sau seriale. Ei bine, la noi e cam neobişnuit să-l vezi pe Nea Gicu de la număru 2 construindu-şi o tarabă în faţa casei şi parcă nici nu ne-am trezi la 6 să mergem să ne vindem hainele în Oser, nu? 

Din fericire, Ioana s-a gândit la toate. Evenimentul se vrea a fi unul foarte tenant: o zi întreagă (de la 10 la 18), într-una din cafenelele centrale ale Clujului (Friends Cafe, în spate la Sora), alături de o mulţimeee de expozanţi, muzică bună şi ceaiuri ! Intrarea este liberă. 

Eu îmi voi aduce toate hainele pe care nu le mai port sau nu le-am purtat niciodată :) Pe lângă asta, îmi voi pune la bătaie o mulţime de accesorii pe care le-am adunat de-a lungul anilor şi care nu au mai văzut demult lumina zilei din cine ştie ce motive. Voi vinde eşarfe, brăţari, curele, genţi, pălării, căciuli şi multe altele. Vă aştept cu mult drag să stam la o poveste şi să "scormonim" prin lăzile de zestre.

PS: Ca să vă faceţi o idee mai bună despre ceea ce voi avea de oferit la acest eveniment, daţi scoll mai departe ! xx

6285444695_e6b04f0298_b

Cămaşă crem cu mâneci albe foarte interesante - nu am purtat-o decât de maxim două ori. Preţ : 13RON.

one

Rochie din materialul sezonului (catifea - cel puţin din asta cred că e făcută) în culoarea sezonului (burgundiul) la preţul de 20 RON. Sacou kaki 3/4, tot la 20 RON (nu l-am purtat niciodată..).

laala

Paltonul acesta nu l-am purtat niciodată (nu ştiu de ce) şi cred că ar duce-o mult mai bine în dulapul alteia - care să-l scoată în lume mai des decât am făcut-o eu. Preţ : 35 RON. 
Centura am primit-o de la tata în tinereţile mele şi am tot zis că o port ..aha... Preţ: 10 RON. 
Căciula tricotată cu bufniţă : 5 ron. Brăţara mare din lemn : 3 RON.
Geanta maro : 10 RON.

cats

Fusta subţire care mie mi se pare că aduce foarte mult a Balenciaga SS 2011 : 5 RON.
Sacou cu umeri supradimensionaţi : 15 RON. Eşarfă : 3 RON. 

SDC10607

Pullover psy : 18 RON.  Bască albastră : 5 RON.

Dacă v-am convins şi o să ne faceţi o vizită SÂMBĂTĂ, 20 OCTOMBRIE, ÎNTRE ORELE 10-18 LA FRIENDS CAFE , atunci daţi şi un Attend pe Facebook (aici) !
Vă pup şi ne vedem sâmbătă !!! x

+++++


PS: 30% din profitul de pe urma vânzării hainelor MELE din cadrul acestui eveniment va fi donat Clubului IMPACT Tot mai Sus din cadrul Fundaţiei Noi Orizonturi. Mai multe informaţii despre această fundaţie găsiţi pe site-ul Noi Orizonturi. 

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

No comments:

Post a Comment

You can write me in : română / english / français / español ! ♥