Menu



October 22, 2012

OCTOBER OUTFIT | sunny day @ GARAGE SALE

DSC05144

Hello dear readers ! So here you have some photos of my newest aquisition from the GARAGE SALE event on Saturday. Yes, I am talking about this crazy furrish hat - it was love at first sight, so don't blame me for wearing fur, pleasee :) The event was a total succes, there were a loooot of people who came to see what we have to sale and it was a lovely atmosphere. Ana and Madalina (from INDIE CHASE BLOG ) came by and we had a really funny shooting. 
I am in love with the result, the light is si wonderful and I can't wait to see Mada's post. 
See you soon xx

----------------------------

Pam-paaaam ! Dacă vă întrebaţi ce e veveriţa aia moartă din capul meu... ei bine, e noua mea căciulă preferată pe care nu aş mai da-o jos nici la duş ! Nu sunt o fană a blănii, mi se pare crud şi inutil să omori nişte animale doar ca să evidenţezi snobismul dar... când am văzut căciula asta la Garage Sale, n-am putut să nu o iau acasă. Aştept să vină iarna să o port day'n'night .. dar până atunci mă bucur enorm de aceste zile călduroase şi însorite. Pozele ăstea le-am făcut Sâmbătă după-masa când au venit Ana şi Mădălina pe la GARAGE SALE. Îmi place la nebunie cum a fost surprinsă lumina şi de abia aştept să văd postarea Mădălinei (pe INDIE CHASE BLOG, evident) pentru că ne-am fotografiat reciproc. Până atunci mă întorc la cărţile pentru şcoală şi ne vedem mâine cu articolul pentru Flash Me ! V-am pupaaaat xx

DSC05152
DSC05138
DSC05150
DSC05140

&& some photos from the GARAGE SALE ! You can find more on Madalina's blog, HERE xx

DSC05136.JPG_effected
DSC05126
DSC05125

Yours truly, Julls ♥

Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

19 comments:

  1. great outfit and lovely pics!!

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Doamne ce rau imi pare ca nu am putut ajunge la targ!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa se mai organizeze ca a iesit foarte bine !! I'll keep you posted xx

      Delete
  3. Wow! You look gorgeous!
    Love your blog!


    Have a fabulous day!

    Oana

    ReplyDelete
  4. You look cute! I love your sweater, It looks so comfy! That hat you have on is soooo cute! Great Blog, Keep it up sweetie :)


    I am now following, Please follow my blog to support at http://allofthatgoodstuff.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear!! Following you back now xx

      Delete
  5. Such a cool hat,so brave to wear it!Bravo;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  6. Your style is perfect, I love your blog :) This outfit is awesome. Maybe we can follow each other ;) Let me know.


    http://vintageshoesforher.blogspot.com.es/
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear ! Of course, why not ?xx

      Delete
  7. Foarte tare caciulita si arati foarte bine imbracata asa, kisses

    ReplyDelete
  8. Hi dear! Love so much you're blog, follow u :)
    My name in GFC is: sexy_paige_cucu, my account is without pic.

    Hope u follow back :)
    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. Your photo shoot is adorable. You guys look great. Very nice. You are enjoying life to the fullest.

    Ali of:

    www.aliandang.com

    ReplyDelete
  10. Inițiativa "garage sale" mi se pare foarte utilă și binevenită. Aș fi vrut să fiu și eu acolo.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥