Menu



April 17, 2013

OUTFIT | ALBANIA X 2

DSC_0314

“If you want to conquer the anxiety of life,
 live in the moment, live in the breath.” 

DSC_0289


Sunt unele persoane cu care știi că te vei înțelege bine începând de la prima conversație și cam așa a fost și când am cunoscut-o pe Karolina. E studentă la Filmologie în Cehia,adoră să facă documentare, să observe și să interacționeze cu oamenii.Și pentru că am vrut să profit puțin de viziunea ei, am rugat-o (a se citi: obligat-o) să îmi facă poze pentru blog :)) Chiar îmi place ce a ieșit și de acum mă gândesc să fac în acest stil și următoarele postări. Dacă sunteți curioși de ce face Karolina, click AICI !

-----

EN: The moment I met Karolina I knew we will get along well. It is really wonderful to see how you can create a friendship in only a few days. She is a Polish film maker & documentarist studying in Czech Republic and this definitely has quite an influence on her way of being. Her style is also unique and peculiar - I really loved how cosy and relaxed her outfits were. As I have no problem asking people to take photos for my blog, we improvised this small phtoshooting on our way to the city center. Hope you'll like the result! xx
PS: You can check some oh her experiments & work HERE
PS: Thank you ape pazza  ♥

DSC_0344
DSC_0292
DSC_0303
DSC_0329
DSC_0299
DSC_0347
DSC_0317
DSC_0330
DSC_0296
DSC_0355

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

2 comments:

  1. Nu pot sa cred cat de perfecte sunt pozele tale. Imi place si zicala de la inceput, te pup!

    www.101FashionStreet.com

    ReplyDelete
  2. ce peisaj frumos, imi plac toate pozele <3

    http://sugarspiceandsomestyle.blogspot.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥