Menu



May 7, 2013

MAY OUTFIT | RELAX, TAKE IT EASY

DSC_0962

FEED YOUR SOUL

DSC_0961

PH: Mircea Petruțiu.
 Location: Sighetul-Marmației, Maramureș

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit, doamnelor și domnilor, după această micro-vacanță în care am făcut ceva ce n-am mai făcut de vreo 5 luni: m-am relaxat la maxiiiiiim (am și ratat marele prânz în familie în ziua de Paști pentru că am dormit dusă...). Și chiar dacă mă gândeam că o să mă simt măcar puțin vinovată că mi-am pierdut zilele nefăcând nimic productiv, ei bine, nici vorbă de așa ceva.!

 Mi-am tot amintit în ultima vreme de o discuție "dân-aia" filozofică purtată cu Karolina, în timp ce ne plimbam pe marginea lacului Ohrid... Vorbeam despre prietenii și timpul pe care ni-l dedicăm altor persoane și a avut ea o revelație demnă de citatepedia.ro:  mi-a spus că sunt unele perioade în viață când pur și simplu trebuie să încetezi să te mai gândești așa mult la alții și să te concentrezi pe propria persoană. Nu cred că pot traduce mot-a-mot, dar încerc: "E necesar să îți dedici ție timp, să poți pune lucruri bine și frumoase în sufletul și în mintea ta pentru că cu asta se hrănesc prieteniile. Iar dacă tu te neglijezi, nu vei mai avea ce să le dăruiești celor din jur." Am rămas :| când am realizat cât de adevărată este toată faza asta. Așa că, după ce am ajuns acasă, mi-am trecut "Rezervă-și timp și pentru tine!" pe lista de rezoluții 2013. Vă sfătuiesc să faceți și voi la fel! V-am pupaaaat xx

------------

Hello dear readers! I've just came back home after a very much-deserved holiday in my grandparent's village. I've spent almost every moment relaxing to the moon and back and I want to share with you my reason. 
While in Albania, I had some kind of a revelatory discussion with my dear Karolina. We were talking about how much time we invest in our friendships and relationships and she came up with a wonderful conclusion: that friends consume our energy and if we don't take time to feed our soul and mind and to put good things inside, we won't have anything to offer them in return. I was pretty blown away because even though I thought about it too, I never had the time or the  occasion to say it or hear it being said out loud. So thank you Karolina for reminding me this :) 

And this is also my advice to you: I know we all live hectic lives, but from time to time, just click STOP and dedicate some time for yourself. It is worth it, I am telling you :)

DSC_0984
DSC_0951
DSC_0994
DSC_0989
DSC_0990

& in case you were wondering what was I reading there: my newest traveling notebook - in which I write all the funny things that happend while away from home, all the things that go though my mind & other stuff like this :) 

DSC_1000

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

8 comments:

  1. Aaaah, ai fost in orasul meu natal... Cum de te-am ratat? Sper ca ti-a placut Maramuresul :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey! Eu am bunici în Bârsana, deci merg la Sighet de vreo 5-6 ori pe an :) Te anunț data viitoare și ne vedem!

      Delete
  2. Foarte misto camasa si palaria :)
    Adevarat a inviat!

    ReplyDelete
  3. Ce frumos a spus-o Karolina :) Imi placea mult culoarea camasii si the pattern (modelul? imi dau CAE-ul intr-o luna si nu mai stiu vorbi romana :)) )


    Lots of love,
    Trish
    http://wingsforliberty.com/

    ReplyDelete
  4. lovely lovely shirt <3 kisses dear

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥