Menu



October 31, 2012

OCTOBER OUTFIT | TAKE IT EASY :)

sasa

Hello readers ! This is just a quick outfit post because I have to make my Halloween costume & makeup :) This is what I wore today - which was quite a busy day, running from school to an interview then to the library, then to a meeting and so on...pfuuu ! Hope you like it xx 
See you soon & Happy Halloween !! 
--------------------
Alohaaa ! Din nou pe fugă, postez asta rapid şi apoi mă duc să-mi pregatesc costumul de Halloween. E prima ora oficială când merg la un Halloween party chiar în ziua de Halloween şi de abia astept >:) !
Cât despre outfitul de azi... e unul foarte lejer, cât să nu îngheţ, căci am avut de fugit de la şcoală la un interviu, apoi la biblioteca şi tot aşa... Greu viaţa ;)) 
Distracţie faină vă doresc tuturor azi şiiii ne auzim în curând xx !

PS: Voi în ce vă cosumaţi ?

ighen

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

5 comments:

  1. Replies
    1. I will take photos ! Am vrut sa ma costumez in Dali dar mi-e prea friiig, asa ca am dat-o pe vampirita :">

      Delete
  2. Ingenios mod de a prezenta un outfit post.
    Cred ca am sa-ti fur ideea.
    Te mentionez ca sursa, stai linistita!
    Superb pulover btw.
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fii pe pace, poti sa iei ce vrei :*:*
      Multumesc, am vrut sa vand puloverul la garage sale dar cred ca daca nu s-a vandut..e un semn ! xx

      Delete
  3. Mie mi se pare o tinuta de zi foarte comfortabila si foarte chic in acelasi timp!

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥