Menu



November 14, 2012

NOVEMBER OUTFIT | give me brutal honesty

SDC11442

One sunny morning, on my way to the Theatre Festival. I am still really grateful for those days when I can ride my bike without having to wonder if I will get soaked wet by the end of the day. 
Gotta go now, life just gor busier. 
See you all soon xx

-------------------------------------------------------------

Cred că m-am înşelat... aceasta este defapt ţinuta TO-GO (pentru zilele mai calde). Când chiar nu ştiu cu ce să mă îmbrac sau sunt pe fugă, îmi arunc pe mine trenciul ăsta care ţipă-după-atenţie, mă urc pe bicicletă şi am plecaaaat. Sper să mai am dimineţi de genul ăsteia, însorite şi libere. Măcar vreo 2.
Dar până atunci, mă apuc de eseul de la Academic Writing pe care l-am amânat toată săptămâna şi acuma mor de fricăăăă :-< V-am pupat ! 

SDC11452
SDC11460
SDC11443
SDC11465
SDC11467
SDC11468
SDC11456

PS: Cei care sunteţi în Cluj weekendul acesta, NU uitaţi să treceţi pe la un super eveniment : FLASH SHOP ! 
Clik pe Attending AICI ca să fiţi la curent cu ultimele noutăţi :) 

Flash-Shop-Net

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

6 comments:

  1. Foarte simpatica tinuta! imi place:D

    ReplyDelete
  2. Esti mereu vesela si privindu-te, imi pare mereu un zambet pe fata!
    Culoarea trench-ului este foarte misto!

    ReplyDelete
  3. Imi plac pozele tale jucause, emani buna dispozitie! Iar culoarea trench-ului e super tare!

    petitegigi12.blogspot.ro

    ReplyDelete
  4. I have found your Blog !! is really lovely !! what do you think about follow each other ??

    I'm waitting you in my blog XoXo ♥

    lovelycutemoda.blogspot.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥