Menu



December 24, 2012

DECEMBER INSPIRATION | 24.12.2012

DSC_3623

HOME IS WHERE YOUR HEART IS

DSC_3613




Hello dear readers ! I am a huge Christmas freak. I adore this time of the year, with all its special atmosphere, songs and customs.  Mom says I make her life easier because I'm the one and only who decorates our home (although Dad is allowed to interfere because a strong man is sometimes needed). So, this is what I've done for this year. Hope you'll like it ! xx 

PS: I slinked some of my favourite carols (both Romanian and international) in this post - because there is no Christmas without jolly songs ! I wish you all a wonderful and merry, merry Christmas :) May God enlighten your heart and your mind ! 

------------------------------------------

Crăciun fericit tutor ! În caz că nu aţi ştiut, eu sunt foarte obsedată de Crăciun. De când se termină vara, doar asta aştept. Îmi place la nebunie atmosfera, colindele, mersul cu colinda, decoraţiunile, serile petrecute acasă  în familie şi tot ce ţine de această sărbătoare. Mama e mereu ferictă când se apropie data de 24 pentru că ştie că n-o să se streseze cu decoratul casei pentru că EU fac asta mereu (una din cele N opţiuni de carieră ale mele este designul de interior :)) ). Problema e că an de an mi se pare că nu avem suficiente decoraţiuni - sau devin eu prea nebună -  şi an de an uităm să cumpărăm altele, aşa că am încercat să le folosesc la maxim tot ce am în casă.  Eu sunt mulţumită de ce a ieşit şi mama la fel.  Vă invit şi pe voi în casa mea, să gustaţi din atmosfera de sărbătoare de aici şi am adugat şi câteva dintre colindele mele preferate ca să pară totul mai real :) 

Vă doresc un Crăciun fericit şi luminos, plin cu amintiri frumoase ! Doamne Ajută !

DSC_3596
DSC_3615



DSC_3611
DSC_3617
DSC_3607


DSC_3609
DSC_3602
DSC_3624


DSC_3630
DSC_3626
DSC_3635



DSC_3638
DSC_3636
DSC_3639


DSC_3631

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

6 comments:

  1. Foarte frumos!!!

    Craciun fericit!! :*

    P.S. Ador blogul tau. L-am descoperit de curand. Salutari din Bucuresti!

    ReplyDelete
  2. Ah in sfarsit pot sa comentez :) Nu ma lasa antivirusul data trecuta.

    Foarte frumoase poze. Imi plac covoarele foarte mult.

    Sa ai sarbatori frumoase alaturi de cei dragi, draga Iulia.

    Te pupic dulce,

    Nico

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  3. Imi place ca ai facut brad natural. Nimic nu se compara cu mirosul ala si cu cetina care cade din el, ceea ce un brad artificial nu-ti poate oferi:) Sarbatori fericite iti doresc!:*

    ReplyDelete
  4. Uaaaa, ce living mare!!:D Imi place ideea de lumanare in sticle..arata foarte misto! :D

    ReplyDelete
  5. Ce frumoas! Iti urez un an nou fericit:*

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥