Menu



April 21, 2013

DEAR DIARY | APRIL 1

557984_574585685898728_1458268214_n

DEAR DIARY
Săptămâna 4/5 (1-7 aprilie + 15 - 21 aprilie) 

DSC_6752


Mi-au devenit chiar dragi postările ăstea, de tipul Dear Diary :)
 Înainte de a pleca în Albania nu am avut evident timp să postez, așa că recuperez acum. 
2 în 1.

34989_574583599232270_1632357225_n
Acum 2 săptămâni s-a organizat la facultate a doua ediție de Photo Happening. Clubul Foto din care fac și eu parte a amenajat un studio foto ad hoc în fața unui amfiteatru și timp de trei zile, le-am făcut poze colegiilor). A fost super amuzant și chiar ne-am ales cu o grăăăăămadă de amintiri la care să ne uităm când terminăm facultatea :).

483420_573722335985063_1191802934_n
734397_573722379318392_1854755706_n

Workshop DoR! Chiar joi, înainte de a pleca, mi-am sacrificat bagajul pentru a rămâne cât mai mult timp cu Lavinia și Cristi, editorii Decât o Revistă. Am mers la o sesiune de întrebări cu ei unde am fost suuuper puțini studenți și astfel am putut povesti câte-n lună și în stele iar apoi am participat la workshopul lor de jurnalism narativ care a fost suuuuuper mega tare! Îmi place la nebunie conceptul Decât o Revistă, felul în care abordează subiectele și stilul scriiturii și tot ce pot să spun e jos pălăria în fața întregii echipe. Loved it!

DSC_0034
Și tadaaam, ziua de vineri mi-am petrecut-o din aeroport în aeroport și din autocar în autocar. După mai bine de 19 ori de drum am ajuns în Pogradec!

164198_533381533370976_2140494856_n
562975_515752211815217_1718544162_n
11822_538251669550629_445142548_n

Albania în sus, Albania în jos, dar tot nu am apucat să scriu ce am făcut exact... Am aplicat acum 2 luni pentru un proiect Youth in Action care se numea Dance for Tolerance și se concentra pe intercultural exchange prin muzică și dans. Pe scurt, după câteva sesiune de discuții și exerciții despre cultură & Co, fiecare țară participantă a trebuit să își prezinte o mică parte dintr-un dans tradițional și să ne învețe pe toți să-l dansăm. 

Chiar dacă la început am privit toată ideea puțin sceptic am ajuns să ne distrăm atâââât de bine și mi-a crescut efectiv inima când am văzut că după doar câteva repetiții, o poloneză îl învăța pe un italian cum să danseze dansul românesc (puppy eyes!). Și ca să nu ținem asta doar pentru noi, am organizat în ultima zi de proiect un mic show într-un oraș de lângă Pogradec unde au venit cam 100 de oameni *cred* să ne vadă pe toți dansând pe rând, dansuri din Polonia, Kosovo, Macedonia, Italia, România și Turcia. A fost o experiență super super super super super super tare ! :) 

DSC_0872

Back home! Săptămâna asta mi-am început-o în forță, cu pepene galben la micul dejun! Cel mai mult îmi place atunci când ai mei își amintesc de chestiile pe care le ador (vezi și: ciocolată Africana cu cocos, ceai roșu) și când deschid frigiderul le găsesc acolo. Awesome parents are awesome!

DSC_0881
DSC_0874

Acum 2 săptămâni cred am câștigat un voucher la magazinul Mihaelei și am mers marți să îl folosesc. După ce am stat minute bune să mă gândesc ce să-mi aleg, mi-am luat un tablou suuuper drăguț pentru camera mea. Vă invit să dați o fugă pe la Happy Decor Boutique dacă sunteți din Cluj ca să vedeți ce noutăți mai are Mihaela. Iar dacă nu sunteți de prin zonă, no problemo: intrați pe pagina de Facebook! 

DSC_0891
Mi-am petrecut apoi toată ziua la cumpărături prin SH-uri că mi-a fost suuuuuper dor. Am găsit niște Chucks  aproape noi + alte lucruri faine pe care o să le vedeți în postările viitoare.

DSC_6730
DSC_6739

Joi m-am trezit cu nșpe mii de apeluri pierdute pentru că Bogdi, le BFF, s-a gândit să vină la Cluj pentru câteva ore fără să mă anunțe. M-am îmbrăcat relativ rapid (suuuure, rapiiiid), ne-am întâlnit și apoi mi-am petrecut toată, DAR TOATĂ ziua lăfăindu-mă la soare cu mi amigos. Acum că a venit căldura parcă mi-e tot mai greu să mă adun și să fac ceva productiv, mai ales că am luat și un mini concediu post emisiune :)).

una
doua
trei

Vineri dimineața am plecat spre Ungaria cu trupa de teatru din liceu :) Timp de 4 ani am tot participat la un festival internațional de teatru pentru elevi din Rakamaz dar anul acesta a fost prima oară când am mers doar ca să stau și să nu fac nimic. Și a fost atââââââât de bine. Trupa a jucat foarte bine, eu mai comentam una alta că de, virusul ăsta moare cam greu și în rest am mâncat toate porcăriile posibile, am râs ca nebunii și ne-am ales cu alt set de amintiri faine. A da, și înghețata aia era cu aromă de rafaello, ciocolată și macarons (am murit și am ajuns în Rai!).

DSC_0292

Iar aziiiiiiiiiii, mi-am petrecut ziua făcându-mi bagajul pentru că mâine plec din nou la drum. De data asta spre....Madrid! Știți zicala aia cu după muncă și răsplată? Ei bine, pentru că ne-am spetit și strOfocat în cadrul proiectului de practică cu emsiunea, acum plecăm în Spania ca să vizităm studiourile de televiziune naționale ale spaniolilor + câteva redacții de reviste. N-o să fie tocmai vacanță și relaxare dar pot să garantez că o să fie o super mega experiență! 

Și ca să nu bată vântul pe aici, vă las cu 2 outfit posts până ajungem și ne facem confortabili pe acolo. V-am pupaaaaaaat și ne vedem în curând! xx 

Yours truly, Julls ♥ 
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

5 comments:

  1. Se pare ca ai avut o luna suuuper faina <3

    PS: cred ca am trecut azi cu bicicleta pe langa tine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma pot plange! Da sa stii ca si mie mi s-a parut ca te vad :"> Next time o sa fiu mai atenta :*

      Delete
  2. Wow cat de misto! Ai facut multe lucruri se pare si sa mergi in Madriiiiid, uaaaaaa!! Super super! :D M-ai omorat cu inghetata si eu nici macar nu am gustat-o! :(

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥