Menu



June 13, 2013

JUNE BOOKS | the fine art of stealing

DSC_0284

NOTHING IN ME IS ORIGINAL
I AM THE COMBINED EFFORT OF EVERYONE I'VE EVER KNOWN
- Chuck Palahniuk 


DSC_0288

Duminică dimineața m-am trezit cu un cadou de la mama și editura Paralela 45. Printre alte câteva cărți despre scris non-ficțiune (mama credea că mă vor motiva să-mi placă presa scrisă), am găsit și un mic "almanah" despre... cum să fii creativ. Cartea e scrisă de Austin Kleon, un artist american pe care-l găsiți ușor pe siteul personal, austinkleon.com

Am început să o citesc de cum am luat-o în mână și am să vă spun de ce: este scrisă într-un stil extrem de relaxat, e plină de ilustrații amuzante și o dată la 2-3 pagini găsești câte un citat din Picasso, Francis Ford Coppola sau Yohji Yamamoto despre cât de bine e să furi. Exact, ați citit bine! Kleon promovează "furtul" ca un mijloc prin care să fii mereu inspirat și creativ. Important nu este să furi și să nu fi prins ci să știi ce anume poți prelua din jurul tău și cum transformi asta într-un produs final nemaipomenit. Recomand cu drag cartea, o găsiți la editura Paralela 45 și costă 25 RON. PS: Dacă cineva din Cluj vrea să o citească, e-mail me și o împrumut! :*

On Sunday morning, I woke up with a lovely gifts: mom selected especially for me several books from a local publishing house. Among them there was a really, really lovely one which caught my attention from the title. Steal Like An Artist is a small guide to creativity. The American writer and artist made a lst of 10 things anyone should know in order to live a creative & amazing life. The book is filled with lovely illustrations, quotes about stealing and funny stories. I wholeheartedly recommend it to you, dear readers! If my small description failed to convince you, you better take a look at the trailer. Enjoy!

DSC_0290

DSC_0285
DSC_0286
DSC_0287
DSC_0291

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

No comments:

Post a Comment

You can write me in : română / english / français / español ! ♥