Menu



March 25, 2013

DIARY | 25.03.2013

IMG_4013

DEAR DIARY...
(Săptămâna 2)

DSC_0900


DSC_0722

După un weekend nedormit, doar de cursuri n-am avut chef...Dar pentru că suntem studente emintete (a se citi: nerds), am stat cuminţi la facultate de la 12 la 9 seara...cu pauzele aferente în care ne jucam UNO.

DSC_0871

Tot luni seara am mers la cursul de Filmologie de la anul 3 pentru că scaunele pufoase din amfiteatru arătau muuult mai bine decât seminarul de Radio Journalism (piei, ispită!). 
Ne-am uitat la Moscow doesn't believe in tears  şi a fost chiar fain de tot filmul - deşi am fost mai mult atentă la cum erau îmbrăcate personajele şi cum arătau apartamentele decât la ce se întâmpla de fapt în film :)). (PS: De fapt se scrie dezlegat, acum am învăţat şi eu).

562793_10151505544444354_1928556432_n

Marţi am fost ciufută rău de tot: mi se întâmplă super rar să fiu chiar foarte prost dispusă, dar şi când vine ziua aia...dezastru! N-am fost bună de nimic şi deşi aveam suuper mult de lucru la studio, am luat-o pe Cătă şi am mers la cumpărături. Asta parcă m-a binedispus puţin (de abia aştept să fac nişte poze faine cu ce mi-am cumpărat!)... Şi chiar când mă gândeam că am avut o zi ca c*ru, a venit searaaa....

246447_10151505650264354_450930414_n (1)
577452_10151505544304354_825176396_n

....şi am mers la filmări la un scurtmetraj pe post de figurant. Ana (una dintre cele mai bune prietene ale mele, studentă la actorie) m-a întrebat mai demult dacă vreau să vin şi mi s-a părut super amuzantă ideea şi evident că am acceptat. Mi-am sunat şi toţi prietenii cu care nu mă văzusem de ohooo şi am dansat (FĂRĂ MUZICĂ!) timp de 3 ore, dublă după dublă. A fost megaaaaaa amuzant, chiar ne-am prostit la maxim şi de abia aştept să văd scurtmetrajul! Iar astfel de oportunităţi mi-au amintit de filmul Yes Man care oricât de hollywoodian ar fi, e o lecţie bună de viaţă, nu?

DSC_0900
DSC_0898

Miercuri am dat skip cursurilor pentru că 1. eram obosită şi 2. am mers pe post de degustător la emisiunea de gătit a fetelor. Pe lângă echipă (două prezentatoare şi un cameraman), mai eram şi noi: eu, Cătă, Cătă şi Irina - alte 4 guri care am venit să mâncăm! Jos pălăria în faţa Andrei şi Flaviei care au făcut nişte cartofi super delicioşi şi un hamburger snob (dacă v-am făcut curioase o să revin cu o editare a postării ăsteia după ce apare emisiunea pe net!). 

DSC_1031

După ce ne-am hrănit bine am venit la studio să facem montajul unui material pentru emisiunea noastră. De abia aştept să mi se mai elibereze programul şi să apucăm să punem pe Youtube materialele de care suntem cele mai mândre şi vă garantez că o să vă placă şi vouă :D

IMG_4013
IMG_4019

Joi şi vineri m-am împărţit între facultate şi studio & am muncit ca să ne iasă penultimul episod din TRENDinţe bine. Şi Har Domnului! chiar a ieşit !! Le-am avut ca invitate pe bloggeriţele Ioana şi Sandra cu care ne-am simţit suuuuper bine, iar coafura mea şi a Sandrei o datorăm lui Emi, care a venit să ne vorbească despre trendurile primăverii în materie de frizuri şi ne-a arătat cum să ne aranjăm părul super rapid. 
PS: Cred că se observă că radiam de fericire după emisiune!

IMG_4030

Dar pentru că nu suntem genul de persoane care să se culce pe lauri (sau cum o fi expresia aia),  ne-am apucat să filmăm un alt material. Super-simpatica Alina de la Fete cu etichete ne-a pregătit un DIY extreeeeeem de tare alături de Ioana. De abia aştept să vi-l arătăm în emisiunea următoare! 

DSC_1037
DSC_1040

Workaholică m-am convins că sunt dar e musai să balansez munca cu alte chestii mai puţin solicitante. Ieri seară am mers pentru a doua oară să văd Poziţia Copilului (aşa de mândră sunt de filmul ăla de zici că eu l-am făcut) şi am stat la poveşti cu Roxi. Om fi avut noi curs de Photo Journalism, dar când ne bate tehnologia şi teoria...ne ies aşa pozele :))

That was it, folks! Eu sigur nu m-am plictisit săptămâna asta şi sper că nici voi cititnd această postare. Vă doresc o săptămână cât mai faină şi plină de experienţe interesante. V-am pupat xx
Yours truly, Julls  ♥ 
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

7 comments:

  1. iMI mega place postarea asta <3 si eu abia astept sa ne arati ce ti-ai achizitionat :D:D si sa stii ca m-am simtit super bine alaturi de voi. Pupici

    ReplyDelete
  2. Wow, ce program! Dar suna minunat, cred ca ai si rezultate pe masura muncii!

    ReplyDelete
  3. :) Ceeee frumos iti sta parul, Iulia!!!!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersiii!! Si mie imi place super mult - tot asa mi-l aranjez de sambata incoace :))

      Delete
  4. Super coafura aia si ulala chiar ai un proigram incarcat dar se pare plin de distractii :D Misiune de gatit...yum! :D

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥