Menu



March 26, 2013

MARCH OUTFIT | 26.03.2013

DSC_0784a

BAD BLOOD 

DSC_0767

PH: Catalina Ciolan :)
Am făcut pozele ăstea lunea trecută - o zi megaaaa dubioasă. M-am trezit lejer pe la 10:30, m-am pus să dorm iar câteva minute cu Toto în braţe, iar când mă ridic într-un final din pat: AUCH! Nu-mi puteam mişca gâtul bine şi orice mişcare mai bruscă era extrem de dureroasă. Şi uite aşa am suferit eu toată ziua, neputând să-mi mişc bine capul - şi cine mă cunoaşte ştie ce mare chin e ăsta, la cât gesticulez deobicei. Nici măcar pozele n-am putut să le fac bine + că bătea vântul ca naiba... Aşa că va trebui să ne mulţumim cu ce a ieşit şi cu o mică răceală pentru că deh, de ce aş fi crezut că sacoul şi jerseul ăsta vor fi suficente la ce vreme era afară? Până mă învăţ minte... :)

DSC_0735
DSC_0778
DSC_0756
DSC_0752

I took this photos on Monday and that was such a strange day... After a sleepless weekend, I woke up dead tired on Monday morning and when I eventually tried to get out of bed...AUCH! I couldn't move my freaking neck. The pain was so annoying and I could't move my neck throughout the day (the people who know me in real life can understans what THAT means). So I am sorry about this photos, but posing was no easy job that day... Better luck next time xx

 +++
DSC_0855

Aici îmi arătam iubirea veşnică faţă de Cătă care aşteaptă mereu răbdătoare în timp ce cealaltă Cătă se chinuie cu mine ca să-mi facă nişte poze bune. Gracias, chikas! 

Yours truly, Julls ♥
Follow on Bloglovin 
Follow Me on Pinterest

4 comments:

  1. Mi s-a intamplat si mie faza asta cu gatul cand aveam un examen oral foarte greu la facultate.

    ReplyDelete
  2. woow amazing blog!! your style is fantastic!!! :)

    sivi

    ReplyDelete
  3. Îmi place suprapunerea. Îmi place că ești consecventă ca și stil.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  4. Really loving the details!:)

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    ReplyDelete

You can write me in : română / english / français / español ! ♥